Kalkulačka hubnutí po porodu

Kalkulačka hubnutí po porodu ti pomůže s naplánováním hubnutí v období po porodu. Zadej svou současnou váhu, cílovou váhu a dobu, za kterou chceš zhubnout, a získej plán pro zdravé hubnutí.

Kalkulačka hubnutí po porodu

Tvoje současná váha (v kg):
Tvoje výška (v cm):
Váha, které chceš dosáhnout (v kg):
Doba, za kterou chceš zhubnout (v měsících):

Datum, od kterého začínáš hubnout:
 

Kalkulačka funguje ve zkušebním provozu. Pokud zjistíte, že něco nefunguje, napište nám o tom prosím na email info@maminkam.cz. Děkujeme.

Rady pro hubnutí po porodu

Menší porce častěji

Nikdy nehladovět - to je překvapivé základní pravidlo při hubnutí. Jezte malé porce jídla nejméně 6x denně nebo klidně i vícekrát.

Co znamená zdravá strava

Zdravá strava by měla obsahovat hodně zeleniny a ovoce, celozrnných výrobků, luštěnin, libového masa a ryb, ale pokud máte k některé potravině vyloženě odpor, tak ji nejezte jen proto, že potřebujete zhubnout. I zdravá strava by vám měla chutnat.

Hubněte pomalu

Zhubnout 1 až 2 kg měsíčně je lepší výsledek než zhubnout 4 kg, protože takový výsledek vám vydrží déle. Pokud kojíte, možná budete hubnout tímto tempem zcela přirozeně.

Zázračné diety

Nespoléhejte se na zázračné rychlé diety, které kvůli hladovění způsobují jo-jo efekt. Navíc některé z nich mohou být i zdraví škodlivé. Pokud potřebujete držet dietu, která se nějak jmenuje, zjistěte si informace o diabetické dietě.

Cvičení po porodu

S cvičením po porodu začínejte pozvolna, přece jen regenerace po porodu trvá několik týdnů a není dobré tělo v tomto období příliš zatěžovat. Hubnutí je více věcí výživy než pohybové aktivity, nenuťte se tedy k extrémním sportovním výkonům. Vyberte si cvičení, které vás baví a ve kterém vydržíte i poté, co zhubnete. A pokud nesportujete, nevadí, hodinová procházka s kočárkem a běžné domácí práce vám zajistí dostatečné množství pohybu pro zdravý životní styl.

Nenuťte se do hubnutí, pokud to není třeba

Hodně žen se snaží zhubnout, i když mají zcela normální váhu. Zjednodušeně, pokud je vaše BMI do 25, máte zcela normální zdravou váhu, kterou není třeba snižovat. Nesrovnávejte svou postavu s modelkami v časopisech, ty mají obvykle podváhu, která s sebou nese zdravotní rizika.

Související články

Nově založená témata v diskuzi

Velké vlny co vydrží

Ostatní

Poslední příspěvek: 22.2.2024 v 13:13

Problémy při sexu

Zdraví a nemoc

Poslední příspěvek: 22.2.2024 v 19:31

Mám nárok na OZZ?

Zdraví a nemoc

Poslední příspěvek: 21.2.2024 v 00:40

Zobrazit celou diskuzi

Aktuality na webu

Zobrazit všechny aktuality

Těhotenská kalkulačka

V naší těhotenské kalkulačce si můžete spočítat týden těhotenství, trimestr, předpokládaný termín porodu, počet dní do termínu porodu a odhad váhy a délky miminka.