27.04.2009 20:13

Studie: Tempo přibírání v kojeneckém věku má vliv na riziko obezity u dětí

Američtí vědci zjistili, že rychlé přírůstky na váze v prvních 6 měsících života mohou zvyšovat riziko obezity ve věku 3 let. Studie byla publikována v dubnovém čísle časopisu Pediatrics. Podle vědců přibývá důkazů, že kojenecký věk je kritickým obdobím, ve kterém je možná prevence obezity a jejích následků. Dřívější studie se zaměřovaly především na váhu kojenců, zatímco nová studie použila jako ukazatel také délku kojence, která ve spojení s váhou vystihuje tloušťku dítěte lépe než samotný ukazatel váhy...

Celý článek si můžete přečíst na blogu http://maminkam.blogspot.com.

—————

Zpět


 Reklama

Vítejte na stránkách www.maminkám.cz.
Stránky jsou určeny především maminkám dětí v kojeneckém a batolecím věku. Najdete zde články o těhotenství týden po týdnu, psychomotorickém vývoji dítěte, výživě kojenců a batolat, zavádění příkrmů, recepty pro děti a další.
Blog Maminkám.cz
Vaše reklama na stránkách Maminkám.cz
Napište nám
Odkazy


TOPlist